Jag förstår inte vad du är ute efter fiddan.

Du skriver
Det jag ville från början var att vi skulle få några extra kilobyte när vi skall ladda upp bilder

På zoopet finns överhuvudtaget ingen begränsning vad gäller kb i fototävlingen samt i goldmedlemmarnas fotoarkiv. Däremot har vi det av praktiska skäl i forumet - men om man inte gillar det kan man ju bara lägga in fotot i goldmedlemmarnas fotoarkiv och länka dit..

Däremot har vi en maxgräns på 1000 pixlar. Orsaken till att vi har detta är bl.a. att jag och många med mig avskyr att inte kunna se hela fotot samtidigt på skärmen utan man måste scrolla upp och ned och åt sidorna för att få med fotot.
Däremot kan jag hålla med om att vi borde öka till 1024 (detta kommer).

Du hänvisar i inlägg 37 till en sida med dina foton och de är faktiskt ännu mindre än 1000 pixlar.

Utan att jag själv tycker/tror att fisk fotograferinging inte kräver samma känsla som tex en krigsfotograf kräver. utan har man bara det tekniska på sin sida och kan hantera kameran så kan man få skyssta bilder ändå.

Tycker att det bara är bludder - olika typer av foton kräver olika slags känsla, olika typer av fotografering - det går inte att jämföra dom med varandra.
Men oavsett vilket vad har detta med saken att göra - zoopet är en akvariesida och här handlar det om att utveckla sina akvariefoton och inget annat. Eller vad menar du skall vi slå sönder akvariet så att fiskarna döende ligger och sprattlar på golvet så att vi kan få lite "krigskänsla" i fotona.
Det vore väl istället bättre om du i så fall istället visar oss andra hur man skall fota då - se till att delta i tävlingen med dina egna känslofyllda fiskfoton.
Länken du hänvisade till innehöll ju en del tekniskt bra foton och en del var riktigt snygga - men uppriktigt sagt så tycker jag att de var rätt tråkiga och inte förmedlade någon känsla alls. Jag blev inte imponerad i alal fall.

Det blir jag däremot av foton som detta http://www.zoopet.com/tavlingar/showphoto.php?photo=337&cat=535 - ett visserligen inte ett tekniskt perfekt foto (taget med en kompaktkamera) men en oerhörd känsla och dramatik i fotot.
Det finns även många andra riktigt bra foton här på zoopet men ovanstående tycker jag är det bästa.