karrokaja skrev:
ok nu har jag studerat tråden i alla dess roliga, arga, vetenskapliga former. och ber om ursäkt att jag frågar en sådan SJUK grej som att häla keramell färg i vattnet. men vart nån annanstans kan man få reda på de?

på ica kanske där säljer dom ju karamellfärg? nejdå här finns så mkt vetande folk så jag tror jag frågar här!

för övrigt så skulle jag nog inte testa det även om de visade sej vara ofarligt. och jag syftade inte enbart på karamellfärg utan allehanda experiment som folk får för sej att prova på fiskar. våra söta fiskar skriker ju inte när dom lider, därför känns de alltså inte så farligt att prova massa skitsaker.

ta bort tråden om ni vill, jag kan ju inte bestämma! ni kan ju kasta ut mej också..varför inte anmäla mej... för en lite udda fråga.

här är även länken till filmen på slöjstjärten som blir plågad. jag vet inte vad som hände sen med fisken. och jag har inte sök "plåga slöjstjärt" på google eller nåt sånt..utan filmen hittade jag av en slump

http://www.neistat.com/movies/goldfish/index.htm

tack för mej!

Ps Jag skrattade inte När jag såg filmen. men jag började undra...Ds

Blääk vilken äcklig film... jag blev illamående. [:-85] Visst kan man undra saker... men att ställa sig och göra nåt sånt och filma det dessutom... konstig konst tycker jag! :confused: