C.Ciklid skrev:
En liten fråga:

Kommer denna cyberungdom långt med sin "nät-tuffhet" på internet och i "the real space"?? I detta forum kommer de nog inte en millimeter eftersom många i detta forum håller god kontakt med varandra, umgås även privat och tyvärr har de flesta goa "gamlingar" avslutat sitt kapitel här pga dessa dyngkastande personer och lekstuga. Tycker det är jättetråkigt. Själv blir jag 26 i höst men håller inte på med "nät-tuffheten"... så jag måste väll vara stofil då..?? :rolleyes:

//Camilla

Som jag skrev innan, är själv 26 bast, och försöker hålla samma nivå på min internetdiskuterande som i verkligheten.

Det jag menade var att yngre människor (inkl. mig) inte tar illa vid i samma omsträckning som äldre kanske gör, vilket du kanske poängterar genom att skriva att äldre lämnat forumet pga dyngkastningen.

Jag håller med om att tonen kan vara kass ibland, men överlag (med antalet inlägg som görs) så hålls det väldigt bra ton på detta forum jämfört med andra.

Dock, jag tycker ändå att det finns lite för mycket överkänslighet på detta forum ibland.