drd skrev:Kanske kan prova att ha lite andra priser med än dom som är nu kanske.....:confused:
Vi har faktiskt ändrat lite och kommer att ändra ännu mer framöver, men å andra sidan så delar vi ju ut betydligt fler vinster och betydligt värdefullare vinster än någon annan fototävling gör så jag tror nog inte att det hänger på det.
Det som är bäst på Zoopets fototävling tycker jag är kommenterandet och vi är vad jag vet den enda fototävling i norden där det de facto ges hyfsat med konstruktiva kommentarer om fotona. Detta kanske dock en del ser som negativt, man är rädd för att bli nedsablad (tycker dock att åtminstone 95% av all kritik sker i en positiv anda). Vad vet jag?
Själv är jag förbaskat avundsjuk på de som kan ställa upp här och få höra konstruktiva omdömen om sina foton. Jag har själv varit med i några fototävlingar på andra sidor med blandade framgångar, men anledningen till att jag slutade delta i dom var att antingen var det inga kommentarer alls eller så var det bara halleluja-kommentarer (fantastiskt fint foto etc) och det lär man sig ju inget av.