morrhoppa skrev:
Jag förstår det, det skulle jag nog också göra om jag var i er sits. Men samtidigt känner jag att jag inte riktigt kan låta dem bo kvar i sin nuvarande bostad med gott samvete, ska de dö långsamt vill inte jag inte se det.

Jag har försökt övertala min kompis att det inte fungerar men hon vill liksom inte lyssna. Hon säger att hon ska skaffa ett större akvarium efter lumpen och att hon ska sälja dem när de blir för stora.

Jag kan heller inte låta dem bli övermatade av hennes familj när hon är borta så jag erbjöd mig att passa dem så länge.

OBS! Det var inte detta jag ville att tråden skulle handla om, så håll er till topic tack :)

[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Det var skrivet med glimten i ögat, så då får vi fundera en stund. Hajmal är ganska trevliga fiskar även om jag tycker att dom är fula, jag har haft dem för en massa år sedan och det var väl inte några större problem. Ditt akvarium är helt ok för att passa dem i ett år, men jag skulle inte ha scalarer tillsammans med dem av flera olika anledningar. Om du kan tänka dig att blanda lite världsdelar så finns det en uppsjö av vackra palettciklider, det vore en passande och mycket vacker ciklid att ha under detta år eller?[/FONT][/SIZE]
[FONT=Times New Roman][/FONT]