Fiddan skrev:
Klart det är utagerat.

Nej jag vill inte synas, egentligen. jag blir inte provocerad utav någonting i princip som skrivs här, just pga att jag slutat vara seriös, vilket var efter den första fota diskussionen (finns 3). trotts att jag var seriös efter den fösta så fick jag hånade svar utav speciellt 2 personer som inte ens skrivit inlägg som förde diskussionen någonstans. Och alla dom här var med i den inre kretsen utav zoopet. Alla håller varandra om ryggen hela tiden.

Visst är det roligt att posta bilder och skriva om sina pågående projekt. Men det känns inte som att det går riktigt just nu.

Aha, Fiddan!
Koden börjar knäckas! Det finns "issues"... och det ante mig. Märker du att vi börjar "tala", "umgås" och interagera med varandra nu.. på ett lugnt och sansat sätt?

Att sluta synas är det första tecknet på att man är oseriös - omvänt - när man är oseriös slutar man att synas!
Ser du sambandet?

Jag tror inte ett dugg på att du inte blir provocerad - jag tror att du blir enormt triggad av att "tjôta" med vissa medlemmar - dessa som du nämner "håller varandra om ryggen" och som ingår i en "inre krets" - men låt det vara som det är med den saken för tillfället.

Jag tror att det bara finns ett enda sätt att klara ut dessa "problem" om man är inresserad av dem - att positivt konfrontera dem som man känner utgör ett motstånd. Man får posta en ståndpunkt och förklara sin åsikt, synpunkt eller ställningstagande på ett rationellt sätt och låta de som man tycker "är emot en själv" lämna uttömmande svar - utan att gå emot och negativt argumentera för sin sak i affekt. Att låta alla synpunkter komma i dager så att de kan vädras på ett naturligt sätt.
När man gör på detta sätt är det ganska enkelt att få en helhetsbild på läget och har man bara åtminstone två neuroner ihopkopplade i hjärnan brukar det i de flesta fall bli ett bra resultat av det hela.

Jag tycker det är ENORMT synd att du inte postar bilder och berättar om dina pågående projekt - det är dessa som majoriteten på forumet är intresserade av!