Katharina skrev:
Enligt Al Gore så har Vita Huset jobbat aktivt för att så tvivel bland folk så att det inte ska ställas krav på miljötänk från folket... Han hade ett PM där det framgick order om att detta skulle genomföras... Det är först nu när Al Gore m fl har fått hela världen att lyssna och USA att förstå att det finns en ekonomisk vinning med miljötänk som USA:s ledande börjar lyssna...

Titta bara på djuren, det är så många nya insekter och fåglar i Sverige.. Det är inte bara vädret som förändras... En väninna berättade att hon har läst att USA har förlorat 1/3 del av sina bin och de tror att det beror på avgaser mm. Om ingen pollinerar vad händer då?????????? [xx(]

Vad vill denne politiker jag ska lyssna på? Att golfströmmen ändrat riktning å påverkar resten av vår värld har jag förstått, vad ska han som ensam man kunna göra? Ingenting!! I detta fall så finns det ingen politiker i hela världen som kan göra nånting...

Om herr statsminister eller konung (Reinfeldt eller Carl XVI Gustav), har några invändnigar mot min åsikt, så vill jag gärna veta det.

Kan man bromsa utveckligen som vi redan skapat?