Katharina skrev:
Aha, själv är jag periodare... Hmm kan nästan tycka att Internet är mer okontrollerat vad gäller åsiktsmaskiner och påståenden än TV..

Va, får Radiotjänst gå in och rota hos folk??? Känns som ett intrång som inga andra får göra hur som helst?! Inte ens polisen får väl gå in och rota hos folk hur som helst lr?? :confused:

Ja, dom frågade förstås innan! I dörren, dom knackade på och frågade om jag hade tv, jag svarar nej och då frågade dom om dom fick komma in och titta så det tyckte jag dom kunde få göra. Har ju en etta och det är ganska uppenbart att ingen tv fanns i rummet så dom frågade om dom kunde öppna skåpsluckorna och jag sa okej - dom trängde sig ju inte in och letade tv bara sådär ;) Detta var inte så länge efter det där ministerbrölet som hade tv utan att betala licens så dom ville väl vara säkra eller något.

Hihi, jo, internet är rätt skrämmande med ibland, men jag håller mig långt bort från aftonbladet.se och bloggar, inte vidare intresserad av att läsa om vad som händer i en fullkomligt främmande människas liv eller vad den personen tycker, är helt nöjd med vad jag tycker :)