Big Headlines, Read All About It!!!

bubbles skrev:
Lugn lugn, i dag tog jag mej en tur till vår secondhandbutik i stan..... där står ett akvarium, [:-160] med belysning, doppvärmare och en liten håv..... jag frågar om priset, 200 kr, men jag får ner det till 150 kr. Om det nu inte är tätt då.... då säger damen i kassan att då får jag lämna tillbaka det. Hem med det, häller försiktigt i lite vatten.... jodå det är tätt, och nog ett 30-35 liters akvarium så nu är jag beredd, blir det inte vädret bättre, så håvar jag in dom..... hihi:p

:cool: READ ALL ABOUT IT!! Nya bilder hos aircut64. Jag tog mod till mej, tog ut lite vatten åt gången, tills jag kunde fånga Mr X.... trodde bara det var han i baljan, vem hittar jag längre ner i baljan, jo Mrs X, hon är 3 gånger större.... är det inte så i djurens värld... honan är lite större.... eller?? Hihihi... nåväl, dom fick simma i en glassburk tills jag hade gjort rent i baljan... och nu kan man se dom lite bättre, Mrs X är dock inte lika glad för rampljuset som Mr X, tur att jag fick inhandlat en ny digitalkamera med zuperzoom, tack ännu en gång aircut64 för att jag får fylla ditt album med mina små.....:D:)[^]