Fiddan skrev:
Snacka inte med mig om evolutions teori eller posta skit du vart tvungen att googla fram..

Anledningen till att jag drog upp darwin är (jag blev visst feltolkad) för att jag vill belysa det faktum att människan har lekt gud och avlat fram varelser som få klarar av att hantera. den sk människans bästa vän.

Huvudet på spiken!!! det blir ingen bra avel med kastrerade djur 5P till fifi:D

Jag har inte googlat någonting och du vet tydligen ännu mindre än jag googlat om evolutionsteori - ifall du inte menade darwins läror kanske du inte skulle ha sagt darwins namn eller hur? Det citatet har jag uppskrivet på väggen ifall du undrar då det väldigt bra prickar in människans ansvar vid "hundattacker".

Och katter kan föra vidare bakterier genom sin avföring som barn får i sig, vilket kan leda till död. Och det är ditt ansvar som kattägaren att se till att din katt som sagt inte ställer till med problem för andra eller att din katt inte blir skadad. Jag skulle aldrig släppa ut en katt om jag inte bodde i skogen med pålitliga grannar - katthat är väldigt utbrett, nästan lika utbrett som hundhat tydligen.

Det är uppenbarligen väldigt många människor som klarar av att hantera "Cujo" då det är en minoritet av hundar i samhället som attackerar människor eller andra hundar.