erikthur skrev:
I så fall förstår jag inte hur ni går på alla dessa inlägg.

När jag ser dessa rottor så är ju inte brukshund det första jag tänker på.

Mer Belgian Blue i så fall. Massor av biff.

Men en gång till - jag önskar inte en upprepning av vad som hände för några år sedan. Dom flesta deltagarna i den här tråden har i alla fall inte bidragit lika mycket som Kramfors vad gäller sakliga akvarististiska diskussioner. Så lugna ner er nu.

Jag är kvar i den här tråden för att jag tycker den är intressant, och den har skjutit skott om en massa andra saker också - sedan att huvudämnet förbjud rottweiler är fånigt spelar ingen större roll. Att jag inte kan påverka kramfors struntar jag i - han är som en vägg, men kanske väggen har tavlor? Att det kan finnas fler outbildade människor som inte ser något fel i rasförbud som kan läsa tråden och få mer information på benen. Tavlor tycker vi om nämligen.

Vad som hände för några år sedan har jag ingen aning om - och jag har inget emot kramfors som person, däremot tycker jag att han är inskränkt och lat som hellre blundar än tänker vidare och vad han skriver i andra trådar är i andra trådar - där har inte denna meningskiljaktighet plats. Det är väl det viktigaste i en debatt inte sant? Alla får tycka vad de vill även om jag tycker det är korkat med vad de tycker och jag tänker inte acceptera eller respektera det [ex. nazism] men jag hyser inga agg eller tycker att personen inte förtjänar att leva, jag tycker bara synd om dem.

När jag ser en rottweiler blir jag glad, det är en vacker och klok hund!