åheim skrev:
Grattis till nya karet, det såg snyggt ut! roten/grenen du har i mitten är snygg och vill du få liv i den så kan du knyta fast javamossa och javaormbunke på den lite här och var....

[SIZE=3][FONT=Times New Roman]Tack så mycket, bilden är kanske inte den bästa, lite svårt att se in. Det är verkligen roligt att ha tagit steget in i akvaristiken eller hur man säger. Intresset har verkligen blomstrat sedan några månader tillbaka. Allt från kar med tillbehör, växter, fiskar, kretsloppet och själva estetiken med det hela. Än så länge har jag bara några få fiskar som jag haft sen tidigare och har mest fokuserat på att köpa växter och få igång ett biologiskt filter. Så nu går jag och väntar på att dom ska växa till sig. Java mossa har jag funderat på att köpa lite till, har lite i mitt andra kar som jag nu har yngel i, men just detta att binda fast mossa på rötter vill jag gärna testa, kan bli riktigt fint. Finns ju hur många vackra växter som helst. [/FONT][FONT=Wingdings][FONT=Wingdings]J[/FONT][/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Times New Roman]En rolig sak är att jag helt plötsligt har börjat prata om växter när jag träffar mossan [/FONT][FONT=Wingdings][FONT=Wingdings]J[/FONT][/FONT][/SIZE]
[FONT=Times New Roman][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]/christoffer[/SIZE][/FONT]