Hehe, ja, det ser lite roligt ut måste jag säga när man sitter i soffan och tittar på karet som står dät inpacketerat.

När jag ändå tänker på det så har jag nog haft otrolig tur med mina första kar när hobby startade... Jag råkade aldrig ut för något som detta eller alger som invaderade eller liknande. Så det känns lite som ett bakslag just nu, men jag deppar inte för det.. Jag hoppas givetvis att det mjölkiga ska vara borta nu till helgen, annars vet jag inte vad jag ska hitta på för att bli av med det.

Man får ta en sak i taget. Tidigast på lördag eftermiddag tar jag mig en titt in för att se om det har blivigt någon skillnad, sedan blir det ett stort vattenbyte på nästan 40-45%.

Det är bara att hålla tummarna...!

Bilder kommer det att trilla in av allt eftersom då jag är bildtokig själv! [:-38]

bra sett att undvika infocier är att inte göda nått under en lång tid i med mer växter de äter ämnena som infosierna vill ha snabbväxande växter är kanon.. som jag tex har lagt jord under sanden i botten för att få växterna att växa bättre o fortare alla infosier problem försvann för mig