Fiddan skrev:Jag är inte mig själv på morgonen, och jag gillar inte att bli sexuellt antastad eller behöva hävda mig emot hundar. begriper ni inte att hundar inte borde finnas på 2000-talet?
Förresten vad är skillnaden om jag skulle hoppa på en hund på stan och börja jucka imot den, eller om en hund gjorde det samma emot mig?
Okej. Let's see här.. ALLA hundar du möter våldtar dig alltså? De närmar sig dig sexuellt? De vill sexa med dig men bjuder inte på middag först? Stackars dig som måste värja dig för alla kåta hundar!
[eller så kan du ju testa att bara be ägaren att hålla in sin hund för du vill inte hälsa, eller säg bara att du är allergisk eller nått ffs]
Hundar har ingen sexualitet på det viset - en hund är inte sexuellt attraherad av en människa! Att hundar juckar på folk handlar om dels dominans, lek, förvirring eller helt enkelt för att det "kliar" skönt på hunden.
I de fall där en hanhund har varit så fäst vid sin kvinnliga ägare att han inte tillåter en människokarl att äntra sovrummet [ganska vanligt förekommande faktiskt] så handlar det inte om att hunden vill ha sex med sin ägarinna själv utan snarare om att hunden anser sig vara högre i rang än åtminstone karlen i fråga och eftersom det bara är alfaparet som får "do the dirty" i vargflockarna. Så där har vi återigen - en ledarskapsfråga, din favorit fiddan! Och inget sexuellt ifrån hundens sida alls, han tycker bara att han och ägarinnan är alfaparet och att han har rätt när han jagar bort hennes pojkvän/make eller liknande från sängen eller avbryter när människoparet kysser varandra.
Att du själv anser att du blir sexuellt antastad av hundar pekar ju en del på att din egen sexsyn är lite snedvriden - kanske den där tidningen som landade på din fot antastade dig med? Eller duvan som spanade in din häck när du gick över torget? Shiiiiiiet fiddan du är ju rått sexmaterial så hela djurriket blir helt till sig!!! :O
Om du skulle sexuellt utnyttja en hund vore det jävligt fel på dig - tidelag är precis lika illa som pedofili då det innebär att en vuxen/äldre människa utför handlingar med sexuell karaktär på en varelse/person som inte kan försvara sig. Både barn och hundar besitter en slags sexualitet men det är en sexualitet som ingen ska närma sig! Barn onanerar, det är sexuellt men handlar inte om sex, hundar kan jucka på folk - sexuellt men handlar inteom sex heller.