Du tror inte på den bevsiningen? Nej men då är det ju naturligtvis helt onödigt att ha den här diskussionen. Folk som har kommit fram till det här har studerat problemet mycket mer ingående än vad du och jag har gjort. Du kanske tror att FASS skriver saker bara f

Jag är överkänslig mot laktos. Det räcker med en liten dos laktos för att jag ska må mer eller mindre dåligt. Jag är även allergisk mot ett flertal saker, och det räcker med en liten dos för att man ska få symptom när en immunförsvar attackerar harmlösa fysiska partiklar som pollen tex.

Det enda som elektriska maskiner skickar ut är ett elektromagnetiskt fält, så det måste ju vara det fältet man är känslig mot. Hur kan då de här människorna leva över huvud taget, när jorden i sig har ett ganska starkt magnetfält runt om sig?

Laktosintollerans är ingen överkänslighet eller allergi.. Man saknar helt eller delvis tillverkning av det ensym som spjälkar mjölksockret i tarmen.. Ja, jag är undersköterska och mamma är sjuksköterska.. Har man ingen sådan ensym i tarmen tål man ingen mjölk. Min dotter och min mamma har lite dålig produktion av ensymet så de kan dricka mjölk till maten men inte till pannkakor, då finns det inte tillräckligt ensym att ta hand om allt mjölksocker..

Det är en stor skillnad på en utvecklad allergi och en överkänslighet.. Men även allergier kan tränas bort, se på tex de behandlingar folk har fått för sin getingallergi.. Att träna upp imunförsvaret att tåla ämnet...

Jag är överkänslig emellanåt.. Om jag är förkyld kan jag reagera emot deo, sköljmedel osv. Med klåda och/eller utslag, jag får då ta bort deon ett tag och efter ett par månader kan jag använda den igen..
En bevisning i form av att man utsätter någon för el under en stund låter inte seriöst i mina öron... Det finns mycket man kan tåla lite av en stund utan att det betyder att det är psykiskt..

Indianerna säger att man inte ska dömma andra förrän man har gått en mil i den andres skor... Du bör inte tvivla på vad andra säger p ga dina egna erfarenheter, tycker jag... T om läkare är ju försiktiga med att förneka elöverkänslighet trots vad som står i Fass.. För mig är Fass ingen bibel där all sanning står... Forskning och statistik går faktiskt att manipulera om man vill få fram ett svar men jag tror inte på någon konspiration, det ska vara Försäkringskassan då, de är ju inte kloka nu för tiden... :D:D