batski skrev:My point exactly :)
Precis! Mycket av det vi attraheras av är inlärt och beror på vad vi har vant oss vid under vår uppväxt.
Jo, men ofta är stora bröst fyllda av fett och det är stort mellanrum mellan mjölkkörtlarna och ofta inte så många körtlar, så då blir det inte lika mycket mjölk.. En kvinna med tätt mellan körtlarna får ofta mer mjölk... Till en början alltså, sedan rättas tillgång efter efterfrågan...
Jag har varit med på en bröstoperation av ett stort bröst och det såg ut som mashmellos i bröstet.. (ursäkta stavningsfel)
Jag tror också att vi är intelligenta varelser som kan lära oss av erfarenheter och tar intryck ifrån omgivningen.. Men jag tror att mycket är medfött...
Min yngsta dotter och jag är väldigt lika och om hon berättar att hon inte tycker om en lärare t ex så gillar inte jag heller den personen när jag träffar den sedan.. Vi tycker om samma typ av människor och ogillar samma typ.. Visst skulle det kunna vara inlärning till viss del men jag tror också på personkemi... :D
Min äldsta dotter är väldigt lik sin pappa och trots att hon har fått samma uppfostran och påverkan av mig som sin syster så tycker hon och jag inte alls om samma människor...