Ok, tack för de snabba svaren !

[COLOR=darkred]Om jag nu ska ha räkor i karet så borde jag väl ha lite bottenmaterial för dom ska trivas eller?[/COLOR]

Jag hade tänkt att prova odla upp körsbärs räkor. Har aldrig haft räkor i mitt kar innan. Men eftersom jag har tanke att ha pansarmalar och Ancitrus i det stora karet, så tyckte jag att det lät lite väl mycket djur i bottenskiktet. Med räkorna i det mindre karet så kan jag ha det igång i karet hela tiden, även om det inte finns yngel i det.
[FONT=Fixedsys][FONT=Verdana]Har funderingar på att köra lite Guldbarber, Sorgmanteltetra eller Guramis också. Men jag vet inte om det blir för mycket att köra i ett 375 liters när man ska ha Platy, Endlers, svart/vanlig neontetra, Pansarmal och Ancitrus[/FONT].[/FONT] [COLOR=darkred]Men är det några av dessa fiskar som inte går ihop ?[/COLOR]

Det vill sägas att jag har legat nere med mitt akvarium ett tag, men fått känsla för de igen och därför vill jag starta upp det igen med ett större kar. Därför har jag mitt gamla 90 liters till yngel.