MaxB skrev:Oooh - Jesus Jösses...[:o] Jag har bara vart ute å plockat sten och sköljt av dom med lite varmvatten och skrubbat med en nagelborste...
Ja du matte, du är noggrann du - men jag tror att det kommer att visa sig att det blir resultat av klass o rang när du väl får igång grejerna!:)
Nä nu jädrar skall det bli skönt att du får lite rotation i burken så vi kan snacka fiskar - du skall ju ha ena jävlar till ciklider - och det kommer att bli många lååååååååånga intressanta månader med stenuppbyggnader, revir och ideliga slagsmål fiskarna emellan... skojar bara lite:D
Det komer att bli toppen, så klart! Men, don't be a stranger, så fort du vill ha svar på lite frågor och undringar om dina fiskar... så.... hjälper jag och alla andra till - Det Vet Du!:)
[COLOR=blue]Va bra!!!:p[/COLOR]
[COLOR=blue]Ja, jag har en liten fråga...[/COLOR]
[COLOR=blue]Idag verkar ju vädret lovande, så jag kommer att åka ut och plocka sten.[/COLOR]
[COLOR=blue]Sedan så ska ju sand i, hur gjorde ni när sanden skulle i ovanpå stenarna? Fick ni in [/COLOR][COLOR=blue]sand i alla gångar? [/COLOR]
[COLOR=blue]ps. oj, jag trodde att det var ganska viktigt att ta död på allt som kunde sitta på stenen, men nu vet jag att jag kan skippa ugnen[:o] ds.[/COLOR]