ize skrev:
Eller så köper man den å engelska .. bara 11 böcker och man undbviker en del av de taffligare översättningsmissarna. Man ska dock undvika att blanda språken, det bäddar för totalförvirring i o m den svenska uppdelningen. Been there, done that :D Finns också som talbok förresten!

Åhh.. Hur kan det vara så få böcker på engelska?? Nää finns den som talbok.. Jag har inte läst den klart än.. Men inte på bibblan va, då måste man köpa den?? Jag kan sitta och lyssna på jobbet nämligen.. :D :D Jag är tyvärr inte bra på att läsa o skriva engelska.... Man missar många bra böcker då.. :( Får väl gå och låna något på ungdomsavdelningen och börja öva.. :) Fast som fantasy älskare så har man ju fått springa på barn o ungdomsavdelningen och låna böcker.. Det är ju först nu efter sagan om ringen som fantasy har fått lite status..

Jag fattar inte folk som läser nutidsböcker om nutidsproblem?? Varför, då kan jag ju bara titta ut eller läsa tidningen.. Jag vill komma bort till en annan tid, annan miljö eller annan värld när jag läser böcker.. :D :D