Jag beklagar.
Det brukar alltid bara vara roligt att läsa denna tråden men detta var verkligen tråkigt.
Jag vet att förlusten av diskusarna inte känns mindre för det men det är ju ändå bra att du har ett akvarium som är fyllt av liv och nyfödslar.
Jag tror att det hade varit ännu jobbigare om det hade varit ditt enda akvarium nu blandas ju de negativa känslorna upp med glädjen över t karet.
Dessutom heter det ju inget ont som inte för något gott med sig för nu kan vi kanske se fram emot ännu en tråd.
Du har ju även tidigare varit inne på apistogramma och nu kanske det tidigarelades.
Dessutom kan det kanske vara en tröst för mindre erfarna akvarieister som trots sina ansträngningar har otur eller råkar göra något fel så att dom förlorar några fiskar.
Nu kan dom se att alla kan råka ut för sådana här händelser och att det gäller att trots tillfälliga bakslag inte ge upp utan kämpa på för oftast är akvariehobbyn en källa till glädje och (inte minst tack vare Zoopet) gemenskap med många trevliga akvarieister.
En fråga Mats hur gick det för de andra små liven i akvariet.