MaxB skrev:
Ålrajt, så du tar över Ancistrusen till det lilla karet - Bra tycker jag!

Sedan hade du två malar till va - en Pleco av något slag och en annan gynnare, Royal någonting?

Plecon blir väl jädrigt biffig, så den kanske du kan sälja eller nåt? Royalkillen blir väl också rätt stadig, men dessa är väl hyfsat lugna och sitter mest och trycker, va? Då skulle ju Royal-boy kunna gå kvar i T-karet kanske...

Bara mina 5-öres tankar...

[COLOR=blue]Ja, den vanliga Plecon ska nog någon gång ut, men om du tittar noggrant på mina filmer alldeles under pumpen så ser du L330:ans favorit ställe. Han är ganska tråkig igentligen, men det är nog den snyggaste malen jag har sett. Jag kommer nog dock aldrig att skaffa en igen om jag ska ha karet i sovrummet. Ni ska höra på natten när han tuggar rötter. Ett tag trodde jag faktiskt att jag lyckats få husdjur i väggen[:o]. Jag sa till mamma en morgon att jag hade råttor eller möss i väggen som skrapade hela natten. Ett halvår innan hade jag nämligen haft svalor i väggen till mitt gamla rum och mitt nuvarande ligger på bottenplan så gnagare var det enda jag kunde komma på att det kunde vara.:p[/COLOR]