Fick denna sköna sjuka som 6 månaders baby... det enda sätt jag höll mig lugn på var i babysitterna framför farsans akvarium... när jag blev 4 så tog jag över det och därefter har det bara gått utför... var lugnt ett tag mellan 9 och 13 år, men sen brakade det loss igen, hade fiskar i allt jag hittade och köpte på mig allt jag kunde... sen när jag var 15 år så praoade jag i en akvarieaffär och slutade inte efter praoveckan utan bara fortsatte vara där på eftermiddagarna, samtidigt utvecklades mitt rum i våran lägenhet till ett veritabelt zoo... när mina föräldrar senare bestämde sej för att köpa ett hus så claimade jag ett rum i källaren där jag hade mina burkar och baljor... sen vid 20 års ålder flyttade jag till göteborg och bodde på internat, där fick jag bara tillåtelse att ha ett litet akvarium, men det gick för att hålla den värsta abstinensen borta... efter utbildningaen skaffade jag mig lägenhet här i city of glenn och nu har det skiftat mellan 3 och 8 akvarier de senaste åren...
jag vet alltså inte hur det är att leva utan den här hobbyn och det gör mig ingenting...