Breviatan och Cantonesisen är ju extremt närbesläktade och det lär ju knappast vara första gången dom korsats direkt. Skall iaf lätt odla vidare på den lilla svara saten och se vad jag kan få fram för några Radioaktiva satar ^^

Jag vet att det var en risk jag tog när jag la ihop Breviata med Cantonesisar... Men lite nytt måste man ju fixa fram för hobbyn ;)

Katharina, du skriver lite otrevligt i fet ful text "För du skrev ju med sådan säkerhet att inte de kan korsa sig emellan de olika släkterna." Men om du hade läst på lite så kan du ju se att det är inom samma släkte, nämligen Caridina. Nu funkar ju inte alla Caridina-arter magiskt att korsa med varandra. Jag har ju faktiskt en riktigt bra korsningstabell som du kan ta till om du känner dig osäker också: http://skaldjur.gnuet.com/doku.php?id=korsningstabell_-_soetvattensraekor

//C -- med det coola ynglet ^^

Jag trodde att vi hade pratat med varandra så länge att du skulle förstå att det var skämt. Jag ber om ursäkt om jag var otydlig, jag slarvade för jag skulle iväg, det skulle ha suttit en :D efter. Det var alltså inte allvarligt menat.
Nej, jag har nog insett att jag inte ska ha de där sorterna. Jag har så svårt att avliva bastarderna sedan.
Fet stil är något nytt jag roar mig med för att göra texten mer lättläst eller så.