tummen skrev:
Inte jag heller egentligen, men ibland blir det liiite tjatigt när exakt samma frågor dyker upp som "nya" i en ny tråd dagarna i ända, DÅ kan det vara bra attman kan söka först innan man postar ett nytt ämne....vilket för övrigt står när man försöker skriva en ny tråd.....

Jag har nämnt det här förrut med att man får svar om att man ska söka i forumet. Visst jag håller med om att det kan bli många frågor om samma sak och det lätt blir tjatigt att svara samma sak. Men eftersom det ändå ägnas ett par sekunder åt att svara, så istället för att ge ett svar om att man ska söka så kanske man kan lägga in den länk som är aktuell för frågan?
Ni som varit här länge och sitter med en massa kunskap om forumet har ju betydligt lättare att söka på just rätta sätt för att få upp det ni vill veta, men för dom/oss som är ganska nya kan det vara svårt för att inte säga omöjligt att få upp ett begränsat antal svar. Ibland får man upp 100-tals träffar och det är hopplöst att leta igenom alla dessa. Om ni som kan/vet svaren hjälper till så underlättar det massor. :)

Jag vill också tacka alla dessa som, trots att samma fråga återkommer, orkar och vill ge ett svar! :)

Men å andra sidan så är det inte så stor idé att svara med "sök i forumet" för det hjälper inte det minsta, låt då hellre bli att svara.