Ja, det känns ju som att det är åtminstone på gränsen till för mycket, det tycker jag också. De blev så många så fort...
Fiskarna mår prima (tror jag) det är ingen som verkar krasslig eller stressad eller så vad jag kan se, de simmar och äter väldigt bra, väldigt livliga är de allihop men jag har inte sett hanarna bråka. De visar upp sig för varandra ibland, men det är inte så att de är på och jagar varandra.
Det låter superskoj med ett helt stim corydoras i det större akvariet! Jag har ju bara två nu, i det minsta. Då skulle kuhliålarna kunna få ha botten för sig själva i 60L-burken och så får mina corydoras flytta in i det stora akvariet tillsammans med några nya kompisar. Måste ju bara lyckas ta reda på exakt vilken sort det är jag har först... :p så jag kan skaffa fler av samma. Sen efter ett tag kan mina neontetror få flytta dit också, så får endlershonorna 90L-burken för sig själva = minska överbefolkningen där. Så får jag väl helt enkelt fundera på vad jag vill komplettera med sedan efterhand, det får ta den tid det tar. Svarta neontetror vill jag verkligen ha... :)