Har provat att släppa in mollysarna till det stora akvariet - och kan ju bara säga att det gick INTE!!!!!!!!
Tetrorna (är faktiskt inte hundra på att det är koppartetror, trots att hon sa det, men dom liknar inte de jag sett på bild till 100 %...+ att den största är typ 6-7 cm....)
Hursomhelst så blev tetrorna helt galna och jagade i grupp dom stackars mollysarna, och man såg tydligt att dom hade tänkt ta mollysarna till middag.....

Hade tänkt vänta ett bra tag med att släppa över dom, men den ensamma gyppyn i det lilla karet jagar mollyhanen hela tiden och biter honom i fenorna så jag tänkte what the hell. Men som sagt det gick inte. Fick håva upp dom stackars mollysarna och släppa över dom i lilla karet igen...
Har satt guppyn i ett yngelkar i arrest tills imorgon eftermiddag, då ska jag ge honom till en bekant som har flertalet guppys....

Tigerbarben är numera avlivad då den såg för sorglig ut i sin ensamhet. den måste ha varit gammal för den var gigantisk, såg ut som den svalt en femkrona typ *asg*

/Jenny