Nej, jag tycker faktiskt inte att du kan ha kvar dem alls, inte i det akvariet och inte i det sällskapet. Om det hjälper dig att få lite perspektiv så finns det en (omdiskuterad) tumregel som lyder "1 cm fisk per liter vatten". När det gäller slöjstjärtar ska man snarare tänka "1 cm fisk per 3 liter vatten" eftersom de skitar ner mycket mer än en guppy eller tetra. Btw, golfbollen du har är samma sorts fisk som slöjstjärtarna, nämligen en avelsform av guldfisk och har därför samma behov(och samma räkneregel gäller).
Vi räknar: Slöjisarna: 5cm*3L vatten + 8cm*3L + golfbollen:gissar storlek till 6cm*3L = 15+24+18= 57liter.
_En_ av guldfiskarna kan alltså växa 1 cm till och sen är akvariets fiskkapacitet fylld. Då har vi dessutom bara räknat guldfiskarna.
Ska vi lägga till dina övriga fiskar så blir det så här (nu har jag inte koll på hur stora dina andra fiskar är så storlekarna är gissningar):
"5 guppyfiskar" (säg att de är 2 cm långa och regeln 1 cm/liter vatten gäller)
"2 ballongmolly" (3 cm som ovan)
"2 röda tetror" (vet inte vad de heter) (utan att veta skulle jag tippa på röda fantomtetror och de är ca 2-3 cm)
"2 ganska små malar" (vad är ganska små? vilken typ? för räkneexemplets skull räknar jag på 2 cm)
Vi räknar igen: 5st*2cm+2*4+2*3+2*2=10+8+6+4=28L
Lägger vi till dina guldfiskar så blir det: 28+57=85 L
Du har alltså redan nu 85L fisk i ditt 60L akvarium, vilket är alldeles för mycket. En sådan "övervikt" kommer att döda dina fiskar pga ammonium och nitritchocker, speciellt i ett alldeles nystartat akvarium. Du _kan_ klara dig om du har minutiös koll på vattenvärden och sköter dina vattenbyten utan att någonsin slarva, men det förutsätter att dina fiskar inte växer mer överhuvudtaget.
I det här läget måste du välja, göra dig av med fiskar och/eller köpa ett nytt akvarium. Väljer du att behålla guldfiskarna måste du köpa nytt akvarium alldeles oavsett, om de ska ha plats att växa.
Som ett motexempel kan jag ge mitt akvarie:
5 siamesiska algätare, genomsnittsstorlek ca 8 cm: 40L
8 fantomtetror, ca 3,5 cm: 28L
2 ancistrus, 6 +10 cm: 16L
4 guppies (3*3 cm +1*2cm): 11L
40+28+16+11= 95L fisk och mitt akvarie är 250L stort.....
Jag har en extremt låg fiskbelastning och mycket växter, men i min värld gäller "less is more" ;)