Gaffel skrev:
Många av mina kvinnliga vänner var vackrare förr, vilket jag vill påtala som bevis för min tes..

Själv är man tack och lov född man och då åldras man lika väl som innehållet i den flaska med Martell XO Suprem som jag en vinter för 10 år sedan med akut tandvärk groggade upp på 3-4 timmar, uppblandad med julmust var den faktiskt drickbar, dagen efteråt när jag kom ner och fick tanden fixad visade det sig att för dom 116£ som flaskan kostade kunde man nästan tagit taxi t/r till polen och fixat tänderna..

Näää, kvinnorna är vackrare nu än förr.. Jag vet inte hur gammal du är men på 60-talet hade kvinnor limpor och strumpor i håret för att få upp en bulle på huvudet... På 80-talet hade kvinnor krossad sammet och frisyrerna vill jag inte prata om överhuvudtaget... [:o]

Män åldras verkligen som det starka i flarran.. Helt konserverade... lr rättare sagt, de tror att de är konserverade.. Det är den största fördelen med att vara man... Man kan vara stor, tjock och flintskallig men ändå tro att man är den mest attraktive mannen på jorden... Fast det kanske är nån skada i hjärnan till följd av miljögifter?! Det är ju en sak som var bättre förr i såfall.. Friskare befolkning, men det kommer ju också av miljögifter... så... ;) ;) :D

Obs. Om någon är tveksam så är detta inlägg inte på fullaste allvar!!! [:-93]

Det intressanta är ju bara att proffesionella diskusodlare i Tyskland först buffrar sitt osmsosvatten innan de använder det till diskusodling.

Hur buffrar man vattnet???