drd skrev:
Man skulle varit invandrare istället och få allt fritt !

Känner en snubbe som inte har tänkt att jobba nånsin för att han har myglat till sig sjukpension och diverse bidrag och han får mer pengar varje månad som går än min mormor som är pensionär och f.d lärarinna.

Hans släktingar har kunnat åka hit till sverige från iran och bosatt sig helt jäkla gratis och dom får oxå bidrag för att kunna uppehålla sig och det är inte lite stålar det inte.

Har nog aldrig hört dom klaga förutom när polisen stoppar dom i deras nyköpta merca en gång i veckan och undrar var dom fått alla pengar ifrån till en sån ny bil.

Han har 2 bröder som inte heller har några planer på att försörja sig för att behöva svettas precis.

Sälja smuggelcigg och sprit det är lagom ansträngande jobb tycker dom ;)

Sverige är fantastiskt :D

Kom nu inte med massa påhopp för det är så som jag skriver.

Jo jag vet att det är så du skriver och tycker och jag tycker att det är tragiskt att någon kan vara så totalt i avskanad av empati för sina medmänniskor bara för att dom kommer från ett annat land.

Brottslingar skall sättas åt oavsett vilken härkomst dom har, men 99% av invandrarna sköter sig och de skall inte få skulden för det den resterande procenten ställer till med.