Micke_A skrev:Det som gör att man lägger märke till henne är att hon faktiskt gör en del dumma grejer, och uttalanden. Att hon är tjej är inte viktigt i sammanhanget, inte för mig i alla fall. Alla får väl ta ansvar för sitt handlande, vare sig man är kille eller tjej.
Det var väl du Katharina, som drog paraleller till Britney Spears? Jag skulle verkligen inte kalla hennes liv för lyckat, och om jag har fattat rätt så har hon tydligen sin mamma att "tacka" för det, även om hon ju har ett visst ansvar själv.
Se´n så tycker jag faktiskt det är viktigt att kändisar beter sig som folk, i och med att de är offentliga personer, och föredömen för många. Se´n så skulle de nog slippa mycket av pressens tjafs om de inte gjorde så mycket dumheter, även om de väl inte är mer än människor.
Ja, men det finns så många andra som gör knäppa saker.. Sjutton hon var väl 16 år när hon slog igenom, vem skulle inte bli lite knäpp av det?!
Ja, min parallell till Britney var just att hennes liv är destruktivt och då är det ju dags att ingripa, sen tycker jag att det är ett under att tjejen står upp fortfarande med den uppväxten..
Om folk ställde högre krav på Paparazzis så skulle de inte överleva, jag tycker att media är oacceptabla. Nej, är man känd och duktigt så kan man få vara udda och divig också precis som alla andra. Sen är det klart att alla får tycka om olika människor, jag gillar inte hennes person speciellt mycket heller som sagt.. Men det var mobbningen jag inte gillar.. [:-174]Känns som en lynchmobb...