OM man nu ska dra slutsatser av ett så litet underlag får detta väl snarast ses som att det är minst lika troligt att det inte fungerar alls och att det var något annat som gjorde att den ena hunden tillfrisknade just då...

Har för övrigt också fått ta bort en hund (tervuren) efter att ha kämpat i år med infekterade hudsår.

(Det verkar vara OK med OT i den här tråden)

Skrev inte att detta var vetenskapligt eller att man "ska" behandla hunden som jag. Bara berättade en av mina erfarenheter av vad animaliskt fett kan göra.
Vet fler med mig som haft samma resultat av den kuren på hundar med sursår och våteksem. En obalans i kroppen som eventuellt kan "behandlas" med helt ofarliga medel. Värt ett försök när hunden lider.
(Hann även läsa det andra du skrev, men eftersom du hann plocka bort det igen under tiden jag citerade dig, så undviker jag att svara på det.)

Edit: Läser och ser att du nog missuppfattat mina inlägg. Min hund behandlades i somras. Den hunden som avlivades (som du citerat här ovan) togs bort för flera år sedan, pga våteksem som utvecklades till djup pyodermi över 80% av kroppsytan. Han behandlades aldrig alternativt. Inlägget om honom var ett svar på det inlägg som handlade om att inläggsskrivaren fått ta bort sin hund pga våteksem. Hade alltså inte med varannat att göra.. Mer än att det gällde rottweiler och våteksem, då..