Olof Loklint skrev:- Självklart skall man inte skriva att man vet om man inte vet eller påstå saker som inte är grundade på fakta! Men man skall inte behöva vara rädd att skriva eller tycka fel. Ungefär så tänkte jag mig det hela. Att man redovisar "så här gjorde jag" eller " så här tycker jag" och då gick det bra...eller dåligt! Allt detta skall man kunna göra utan att andra skall behöva gå i taket för att de tycker man är infantil,obildad,korkad, eller att det redan har skrivits i annan tråd! Tycker någon att man är fel ute är det trevligt om man får en korrigering i rätt riktning utan att för den skull behöva mötas av ironiska kommentarer eller andra typer av "påhopp"! Nu har jag inte blivit påhoppad eller ironiserad över men i alla fall. (Jag kommer säkert skriva något dumt i framtiden) Jag gillar som sagt att vara i detta forum och har redan tagit till mig en himla massa bra saker. Det är lite det jag vill poängtera - att ett forum är bra - även om man har fel :)
Håller med dig, när jag väl lyckades läsa vad du skrev:)
Lite radbrytningar underlättar:D
Tyvärr börjar mina korrekturläsare klaga på mina radbrytningar när jag skriver offerter med mera, detta för jag har blivit van med att bryta rader i forumet som annars blir mer eller mindre oläsbart.