[QUOTE=127bubbel;1129903]Kul att hon har kvar dom. Om hon gått med dom i en vecka så brukar dom klara det, så det ser ljust för henne.
Vilken typ av Compressiceps skall du skaffa och hur många?
MVH/Freddan[/QUOTE
Woohoouuhh... just precis hemkommen från ett toppengig på Jazzhuset här i stan - och istället för att gå och lägga sig så kikar man in här på zoopet.
Ja, det är Bubbel och jag i den här tråden nuförtiden - men det är trevligt!!!:) Kör hårt Freddan!
Det spelar egentligen ingen roll vilken typ av Compisar det blir - jag är lite inne på de här prickiga, ljusa/svarta - men även den gula typ som du har, Freddan - kigoma, va?
Jag håller på att skejpa till riktigt bra grejer med skiffer nu i karet - det blir massor av gömställen till Jullarna och troffarna skall få lite egna ställen att dôna runt på - och sedan blir det några specialställen med lodräta stenformationer, blandat med en del större snäckor till Compressicepsarna - och jag hoppas att dessa skall beta av lite yngel också. Jag tänker mig att Compisarna kommer att hålla till mestadels vid de formationer jag kommer att bygga upp, och där kommer även yngel att leta sig in - dessa tar compisarna förhoppningsvis hand om på ett förtjänstfullt sätt - det är ju en naturlig åtgång som måste skapas i mitt kar nu annars blir det överfullt med fisk - och dom är inte lätta att ta ur karet...