Amaro: Tack! :D Nja, eller, det är en Nikon D70 så visst är det en väldigt bra kamera men det är en del photoshop-pilleri också. :) Drar en del i nivåer och fixar färgerna också, så man får ett intressant foto.
Ja, tyvärr visste jag redan att det var en bräckvattensfisk men var dum och köpte ändå för jag fick berättat för mig att denna var uppvuxen i sötvatten och skulle klara det. Tji fick jag, och tog livet av en grymt vacker fisk. :( Skäms en del över det faktiskt..
Och fladdermusfiskarna är så galet snygga så det finns inte, de är väldigt uppseendeväckande för att de är så vackra. De står på botten nästan jämt och "går" omkring och småäter. MEN de äter långsamt så man måste vara noga med att de alltid får i sig något, sen är de känsliga också. Men mina verkar trivas eftersom de har explosionsvuxit och är tre ggr större än de som är kvar på butiken.
Rockor är nästan alltid dyra, men det är det värt! :D Jag betalade 650:- för reticulatan och 2 000:- för motoron. Min rockagräns går la vid 5 000:- för ett exemplar. Och fler blir det! Så fort jag har byggt mitt jättekar. :D
THE_DUDE: Tack! Fladdermusfiskarna är bra modeller, just för att de är så annorlunda. Älskar verkligen dem! De går runt som små kor på botten. :)
Zybeer: Tack så mycket! [:o]