erikthur skrev:Och det sista vi verkligen behövde var en chans för Micke_A att attackera Kramfors igen. Men så är livet...
Ett (eller oftast ett flertal) hugg för en rotta - en protest här - ett "jag förstår" från Kramfors - och rottmaffian är på gång igen..
[:o]
Jag skulle vilja påstå att det är du som attackerar mig, för så fort jag försöker säga min mening i denna fåniga tråd, så tycks det sticka dig i ögonen, och du måste kommentera det.
Att Kramfors attackerar alla Rottweilers och deras ägare på grund av två incidenter som han har råkat ut för, använder en högst diskutabel diskussionsteknik, och "uppfinner" Rottweilers i attacker där rasen inte ens nämns, undgår dig helt verkar det som. Du såg inte när han citerade en av mina meningar till hälften, så att betydelsen blev en helt annan? Tydligen inte, eller så struntar du bara i att se de fakta du inte vill se. Men du kan ju leta upp det citatet i tråden, och se´n berätta vem som verkar mest oseriös i den här tråden. En annan sak du tycks ha missat, är att jag är långt ifrån den enda som har "attackerat" Kramfors i den här tråden. Och för det mesta bryr han sig inte ens om att kommentera "attackerna" på honom, eller försvara sig, vilket i alla fall jag tar som att han inte tar den här tråden särskilt allvarligt.
Om man ska sätta hundrasliknelser på folk, så är väl du en Bullterrier, fruktansvärt envis, och svårlärd :p