XenOn skrev:Jag tror du ska akta dig från att kalla mig dyslektiker. Min svensklärare måste då också ha dyslexi då hon gav mig MVG i Svenska A, B och C. Din signatur och ditt ordspråk Christiania verkar ju en aning ålderdomligt, det existerar trots allt inte längre. Tycker du ska sluta kommentera allas inlägg så grundligt som du gör då det annars blir så tråkigt att läsa. Härmed ber jag om ursäkt för att jag kladdat ner den här tråden med en massa inlägg slösat på en gaffel. Jag hoppas du också ber om ursäkt för annars är det något som är fel på dig.
Jasså, Christiania existerar inte längre säger du, nehe.. och med dessa ord tagna rakt ur det blå får jag nog anse dig varandes lika beläst som den din påstådda lärarinna i svenska som du hävdar har givit dig inte ett utan hela trenne "MVG", våldförde hon sig på dig i utbyte mot höga betyg månne, vad vet väl jag..
Men Knalla du istället in på http://www.christiania.org/ och ta del av det som du uppenbarligen nu inte känner till..
Men du har fortfarande inte svarat på varför du med en dåres envishet hävdar att pingvinen var en hon, fast du vet väl inte ens att xenon kommer från grekiskans ξένος vilkens betydelse kan översättas till annorlunda..