Ni med sådana där ryggsäcksfilter eller ytterfilter, hur gör ni så att räkorna inte knatar ut?

Jag har läst om billifilter på många olika ställen men blir inte klok. Jag har nu en lite miniinnerpump som följde med akvariet, som jag köpt begagnat. Har ingen aning om vad det är för märke men man kan ställa det via en blå knapp i tre olika lägen och så sitter det en liten lucka på framsidan och där innanför sitter filtrer. Den är ganska kraftig i sitt utflöde men vad den gör för filternytta vet jag inte för jag har aldrig haft ett så dåligt akvarium. Så nu vill jag hitta ett annat alternativ för filter, helst något inte allt för dyrt eftersom det här akvariet är ett litet projekt.

Akvariet är på 25 liter så att sätta dit ett ryggsäcksfilter verkar lite mycket men sådant där billigfilter verkar inte dumt. Har hittat det här http://www.pwss.se/product.php?productid=1893&cat=30&page=1 men finns det fler sorter? Vilket är i så fall det som funkar bäst?

Jag har sett ett på Hornbach här i Göteborg, det fanns bland luftpumparna och jag tror att det är ett billigfilter men är inte säker. HUr vet jag om det är det? Själva filtret var mer runt som en boll. Någon som vet om det filtret jag menar på hornbach är billifilter och om det är bra?