Jo det var liknande när jag skulle få mitt körkorts tillstånd, jag har blivit diagosterad med en MYCKET mild form av Astbergers (märks inte) för ca 6-7 år sen. men jag var ju tvungen att Kryssa i den där rutan på det man skickade in, Så skickade jag in det. !½ vecka senare kommer ett brev tillbaka på att de måste ha läkarintyg. så vi tänkte okey, det går ju fort så vi fixade det dagen efter.
yttligare 2 veckor senare bad fick vi ett brev om ett yttligare likadant Läkar intyg och intygfrån psykolog.
sen höll det på så i ½ÅR! innan jag tillslut fick mitt körkorts tillstånd att börja övningsköra, men även då var jag tvungen att skicka in ett läkarintyg 1 gång var 4de månad..... vi har suttit timmar med att snacka med Kärringen (ja det va en Kärring) som vi hade som handledare. och ändå tog det mer än ett halvår att få det jäkla intyget. och då hade jag en MYCKET mild form utav astbergers, som knappt mina föräldrar märker av.. än mindre de jag träffar på och det kan omöjligt påverka min förmåga i trafiken.