zebraciklid skrev:Är det egen erfarenhet du talar om då du påstår att "Fx5:an verkar hålla en ojämn kvalitée" eller är det bara andra här ? För det finns lika många som talar för fx5:an som emot, minst. Så utan egen erfarenhet om det så spelar det ju ingen större roll om just du anser det.Då är du ju bara en i högen UTAN fx5:a som klagar...
Det var ju tråkigt att du uppfattade mitt förslag på en utvärdering av ditt fx5 under det närmsta året som kritik men precis som jag skrev till DreamMaster..
Gaffel skrev:Vi väntar med spänning på en uppdaterad fortsättning och lycka till med ditt filter..
..så handlar inte den här tråden om "vi mot dom" utan bla om att kritiskt granska och utvärdera de produkter som finns inom hobbyn.
Din erfarenhet består alltså av 2 månaders användande och den erfarenheten är i mina ögon ringa men jag kritiserar inte dig för det.
Min erfarenhet av fluval fx5 består som jag tidigare skrivit endast av en enhet som körs nere på den lokala zooaffären och om det i dinan ögon exkluderar mig från att delta i diskussionen så är du fri att ha den åsikten, tråkigt bara att du inte är intresserad av att kritiskt delta i granskningen av ditt ytterfilter.