eriahl skrev:Ibland hör man något och hinner få fram kameran. Annars skulle man väl bli inlåst och nyckeln grävas ner på månen. Tagna för ett par år sen. Olika år -05 och -06
Men det där är ju fel i framkallningen så det är 2 bilder i varandra lr hur?!
Jag har upplevt en hel del men jag är jätteskeptisk till bevisning i ämnet.. Däremot tycker jag att det är jättekul att höra andras berättelser, men då mer som en underhållande historia än en sanning... Jag bryr mig inte om att ta ställning överhuvudtaget till det jag inte har upplevt själv.
Det svåraste jag har varit med om är när en i övrigt mycket trovärdig barndomsvän påstår sig ha sett UFO på sitt landställe utanför Uppsala och att bönderna där inte går ut på kvällarna. Då håller jag mig verkligen helt opartisk!!! [:-13]
Svårt det där..
Ännu mer skumt är att hon aldrig pratar om det, det känns nästan som att hon inte riktigt minns det om jag tar upp det.. Är det för att hon ljög eller är det förträngning??!
Ja ja.. en spännande story var det iaf... Det fanns detaljer i historien som att hon inte kan springa när hon blir rädd utan att pojkvännen fick ta tag i henne som jag vet stämmer med henne... Hmmm... ;)