Det finns en massa saker som vi inte vet, om hjärnan t ex.
Jag läste en bok som heter "Harpalten ylar" och handlar om personlighetsklyvning. Det var en kvinna som blivit våldtagen av sin styvfar sedan 2 års ålder. Hennes eget jag kröp ihop och vägrade titta ut mer, den var harpalten och den fick inte väckas för den var så trasig. Sen hade hon typ 100 personligheter.

Detta behandlades i USA av en psykriatriker som var med och skrev boken tillsammans med författaren och den sjuka kvinnan.
Den kvinnan söp sig full på en fest. Hon hällde i sig mängder sprit som hon borde ha dött av. När hon vaknade så mådde hon ganska bra, men någon var bakis för det stod ett tomt glas med upplöst huvudvärkstablett på nattduksbordet!!!
Hon alstrade så mycket energi att hon störde sina apparater och hon förbrukade glödlampor och batterier i mängder, hon hade hela stora lådor med nya glödlampor.

Min gissning är att hon för sin överlevnad var tvungen att använda mer än sina 10% av hjärnan som vi andra gör. Därför störde hon sina apparater mer än vi andra, hon gav mer strålning eller energi från sig!?

Vad tänker ni??? Har ni flera konstiga historier, roligt detta!!!!! :D