VATTNET DÖR!!! Spring och köp dyra prylar nu annars DÖR ALLA DINA FISKAR!! ..*click click BOOM* .. jag är så trött på det dära snacket. Jag förstår att det behövs filter och värmare i vissa typ av akvarier med viss typ av fisk men va fan åheim du skrämmer juh bara upp folket genom det dära snacket. Vi snackar 18 liter här.. Som sagt jag kör tekniklöst och har bra vattenvärden.

Yogini: har har blandad mängd växter. Mina yngelkar är medvetet överväxta då det ger yngel av mindre storlek en chans att gömma sig från de lite större. Andra akvarie är finare inredda med normalmycker växter och rötter. Du måste förstå att säga "kör tekniklöst!" här är som att gå till ett hundforum och säga "katter är bättre än hundar" .. för vissa är inte så lätt att tänka om när man är inne på ett visst inkört spår verkar det som .. men våga testa själv och bli inte rädd av att folk säger att dina fiskar kommer att dö om en vecka .. det sa dom till mig oxå när jag satte igång .. nu ett år senare så är allt fortfarande frid och fjöjd.