Gaffel skrev:
Människohjärnan är en otrolig skapelse, den är upphovet till verk som bibeln, sputnik, J.S Bach's "Clavier-Übung" osv, att inte tro den kapabel att skapa sanslösa hallucinationer åt sin bärare är nonsens, vi tror för att vi kan och vill tro och detta är var och en fritt, glöm bara inte att "gud" även gav oss motstående tummar..
Du ska inte skriva mig på näsan vad det är jag har upplevt.. Det har du inte en susning om!!! Det sista jag hade tid och lust med var sånt och det är inte roligt att berätta om det pga alla besserwissers som inte har upplevt någonting sådant här eller vågat erkänna för sig själva att de har upplevt någonting konstigt och sen sitta och jämföra det med sina egna fantasier från barndomen lr vad det nu är... Det är inte sanslösa hallucinationer vi talar om även om din erfarenhet inte sträcker sig längre än dit!!! ÄNNU!!!
Som sagt.. För det mesta håller man tyst om det och sedan blir man paff när man upptäcker hur många runt omkring som också har upplevt övernaturligt/andra energivarelser eller vad man nu ska kalla det.. New age kanske... Det innebär att du lever kvar i "The old age".. Stay there and ceep quiet!!!
Så, nu har jag skällt klart för idag.. :D
Åter en solig dag och allt är soft och behagligt idag också... [:-174][:-174][:-174]