Ja eftersom det inte finns någon aura eller ens vetenskapliga belägg för detta så svar ja, aurafotografering är en pseudovetenskap och som bevis för att det är så ställer jag planeten jordens samlade vetenskapskår, alltså den legitimerade delen och inte den klick med köpt diplom från Groom Lake University of the New Wave Church..

Jordstrålar eller Hartman/Currylinjer faller under pseudovetenskap.

Fengshui är pseudovetenskap

Månmagi däremot är inte ens en pseudovetenskap..

Vetenskapen hävdar tvärtemot det du säger att vi påverkas av månen, inte av den anledning att månen skulle vara en stor magisk ost på himlavalvet utan av den enkla anledning att månens dragningskraft påverkar allting i dess närhet, ju större massa desto större påverkan..

Varför skulle vi kunna tyda valarnas språk när vi inte fattar vad katten eller hunden säger, dom flesta av oss har tvåbenta grannar vars språk dom inte ens förstår.

Faktum är att jag tidvis har väldigt svårt att förstå vad du säger, jag ser att du skrivit ner en massa men det är tidvis så osammanhängande och luddigt att jag ibland undrar om du talar i tungor.. :D

Och du, glas och kristall är två helt skilda ting..

Din tråd Xenon? Har du nånting här som är ditt så ta hem det..

Lilibet, skillnaden är att religionen precis som pseudovetenskapen inte presenterar fakta och bevis..