Livet är ett helvete, i alla fall när man likt en turist i tillvaron i svalkande bris legat och läst en bok i solen ute på en klippa vid havet i tre timmar, jag var inte ens törstig när ex svärmor informerade att nu var faktiskt klockan redan halv två och det var dax att packa ihop, kännde mig göra pigg och allert efter att ha haft lite barnvakt och kunna sjunka ner i en bra deckare..
Skojar alltså inte, jag har redan genomgått stadierna sveda och frossa, blåsbildning och ännu mera sveda och vaknade nu mitt i natten med feber.. ..och ser ut som en nykokt jävla kräfta till på köpet!
Hade jag varit en akvariefisk på zoopet så hade jag just nu legat i ett mörkt svalkande karantänbad med ständig tillsyn av en yppig blondin och blivit handmatat räkmix och artemia..
Ska tappa upp ett svalt bad med ett par nävar löst koksalt(antiseptiskt), får la tejpa fast en snorkel om man skulle somna..
Håll till godo med lite bilder på killarna och tjejerna från papegojträsket, letar du efter skärpa, fokus och en intressant ljussättning så finns det folk som inte gör annat än att fotografera..
Papegojträsk1.1
Papegojträsk1.2
Papegojträsk1.3
Papegojträsk1.4
Goodnight!