- Mycket tror jag på men inte svenska landslaget i fotboll. Jag ser däremot fram mot att få se mycket vacker fotboll detta EM. Finns andra lag som besitter fantastisk kvalitéer.

Vad det gäller Sveriges chanser får jag hålla med Kjell. Vi har inte något riktigt bra fotbollslag just nu. Visst finns det enstaka bra spelare men ser man till den bredd som andra lag har så måste man vara realist.

I Sverige finns det en riktigt bra spelare - i den andra lagen - fyra till fem stycken!

Efter Zlatan kommer ingenting - sedan ingenting - sedan kommer Henke Larsson - typ!

Vi kan inte heller ställa för stora krav på denna ensamme Zlatan! För allvarligt och ärligt talat. Vad har Zlatan själv kunnat uträtta i landslaget? Just det! Även en världsartist som Zlatan är beroende av duktiga medspelare som kan leverera vettiga passningar eller hjälpa till att skapa ytor.

Minns med fasa en match från kvalspelet till EM där Olof Mellberg matchen igenom matade passningar till Zlatan som ständigt hamnade i axelhöjd - en meter över - en meter bakom - eller en meter framför! Stackars Zlatan försökte på alla sätt göra något av dessa idiotpassningar men misslyckades oftast.

Det fick till följd att kommentatorerna efter hand uttryckte sitt missnöje över Zlatan.

Så kan det gå :)

*Hej Sverige - allt kan hända - bollen är rund*