Pazappa skrev:Oj så snyggt! Den här tråden får bli helgläsning. Har aldrig sett slimline - eller nån annan bakgrund för den delen heller - så här runtom, det ser mysigt ut.
Är det någon som kan "visa" mig hur man gör när man vill ha med flera inlägg från olika personer i ett och samma svar? Fattade någon detta? Knappt jag gör det själv...[:o]
Pazappa! Jag fick idén om att sätta SlimLine på tre rutor, och på så vis täcka in hela karet i en stenig miljö som kontrast till växter och rötter, från alla de vackra "modul"-kar som man kan se här på forumet. Jag ångrar ju bittert att jag inte satte moduler på "gavel"-rutorna i mitt 960 när jag ändå höll på - det hade nog kunnat bli rätt fränt - får se vad som händer om/när jag tömmer det karet såsmåningom.
Nåväl, effekten av slimlineplattorna i kuben görs ingen rättvisa på foto - när man ser det live känns det verkligen som att "titta in" i någon sorts växtfylld grotta - eller något i den stilen...
Man kan säkert labba med alternativa bakgrunder och bakgrundsmaterial - men de jag har sett ser inte riktigt lika.. hmmm.. "Spot On" ut som BTN. BTN-bakgrunderna kan te sig lite "torra", bleka och nästan mjöliga när de inte har vatten på sig - men så fort de kommer i karet ser de läskigt realistiska ut.
I början av denna tråden finns några bilder på hur det såg ut efter att jag monterat slimlineplattorna i karet - om någon kanske inte sett det.