Lutt skrev:OMG Thaifighter (grymt namn förövrigt) att du smugglade in fisk, det är lite hardcore men inget man skall förespråka.
Jag har sätt dina filmer på youtube men visste inte att du var svensk och medlem här:P
Hur får du tag i musiken t.ex.?
Givetvis inget som jag uppmanar folk till att göra, uppriktigt sagt så känner jag mej inte som en "hardcore smuggler", har tagit hem fiskar många gånger, förr alltid öppet i handbaggaget, aldrig någon som sagt något vid röntgen, även haft dom uppe i planet och visat för flygvärdinnorna!:p
Pga av nya restriktioner för vätska i handbaggaget så får dom numera åka i incheckade väskan istället!
Har även frågat på BKKs flygplats om reglerna men ingen visste bara skickade mej runt från den ena till den andra, men tror inte dom bryr sej om några ynka småfirrar!
Namnet har förståss inget med Thai-boxning att göra som vissa tror, utan syftar på min kärlek till inte bara dom thailändska kampfiskarna, utan till Thailand som jag tillbringat mycket tid i (5-7 mån) varje år sen 21 år tillbaka, och som jag erkänner som mitt andra hemland![:)]
Vad det gäller mina video-filmer så är det alltid svårast att hitta rätt musik, men finns en hel del i mitt videoredigerings-program "Pinnacle Studio", annars får man googla och hoppas man hittar nått på nätet vilket kan ta lite tid!
Thaifighter