c90368 - tack för ditt svar. Som du ser har jag följt dina tips på hur jag skall befolka mitt kar. Du skall ha jättestort tack för de fina tips du givit mig.:)

Jag är dock nöjd med det antal arter jag har i mitt stora kar nu och tänker inte ha i fler arter förutom endlers. De tre tetrasorter jag har tycker jag kompletterar varann på ett bra sätt. De två apistogrammasorterna jag har är pricken över i:et, precis som du sade tidigare att de skulle bli, fastän jag var skeptisk då.:) Nu är jag jätteglad över att du tipsade mig om dem.:D

Det jag kommer att skaffa till i stora karet blir en hona till min kakaduahane och möjligen ett kakaduapar till, samt en hona till ancistrusen och kanske några fler rödmunstetror.:) Och så lite endlers för att tetrorna skall få färskfoder i form av yngel.

I lilla karet däremot finns det plats för fler räkor samt microrasbora kubotai om jag nu får tag på sådana någonstans. Möjligen en hane till ancistrushonan som går där om jag nu inte lyckas flytta henne till stora karet, samt fler ottosar. Om jag lyckas flytta ancistrushonan, så är jag öppen för förslag för något som går ihop med räkorna, microrasbororna och ottosarna.:D