Katharina skrev:Om det är mig du menar så har jag varit med i diskussionen från början och som alla andra vettiga människor så försöker man hålla sig härifrån men sen blir argumenten så absurda så man kan inte låta bli att lägga in ett liknande absurdum som liknelse.
Herrarna som driver anti-stora-djur-propagandan resonerar så bakvänt, utan kunskap, utan att ta in andra intryck och utan att ens svara på frågor så det går inte ens att kalla detta en debatt längre. Sen tänker jag inte rösta på att låsa tråden för de skapar bara nya provocativa trådar...
Du har tålmodigt kämpat på iaf... ;)
Ja skall inte komma med någon vanlig ursäkt "nej jag menar inte dig", vi har alla någon gång gått över gränsen vad som är acceptabelt eller hur? Och visst i något/några inlägg är även du skyldig till det.
Det har inte med att göra om vi är man eller kvinna vi är lika egokorkade både två även om vi inte vill erkänna det.
Sen om man vill ha en anti/förbjuda djur så får de väl göra det, men Zoopet har iaf sagt sitt och de leder marginellt mot förbud för rottweiler.
Sen är alla vettiga människor tills de öppnar munnen och bevisar sin dumhet.